Digitale informatie presenteren met behulp van narrowcasting

Digitale informatie presenteren met behulp van narrowcasting

Narrowcasting is het weergeven van een digitale boodschap op beeldschermen. Dit kan zijn voor interne communicatie zoals mededelingen voor het eigen personeel of externe communicatie. U moet denken aan bijvoorbeeld reclame-uitingen voor een winkelraam, menu boards in restaurants of nieuws in gezondheidscentrums.

Voor de ene klant is het belangrijk om op afstand bij de content te kunnen komen. Daarentegen is het voor de andere juist belangrijk dat het uitsluitend op het eigen netwerk draait. Wij begrijpen dat en denken graag met u mee over de beste oplossing.

Hoe werkt narrowcasting?

Eenvoudig informatie delen met behulp van een presentatie gericht op jouw doelgroep. Informatie kan bestaan uit tekst, afbeeldingen en video's. Kortom het combineren van digitale data kan moeiteloos in één slide. Gebruik RSS feeds om dynamische informatie zoals het weerbericht en actueel nieuws te tonen. De mediaspeler haalt automatisch de nieuwste updates binnen en laat deze direct op het scherm zien.

BrightSign de mediaplayer voor narrowcasting&nbsp

Onze mediaspeler doet al het werk. Sluit deze moeiteloos aan op een monitor of touchscreen. Log daarna in op uw persoonlijke dashboard en maak een presentatie. Elke wijziging aan de presentatie is direct zichtbaar op het presentatiescherm.

Wij leveren een dienst waarbij u vanaf elke werkplek toegang hebt tot het online dashboard. Er is geen software installatie nodig.

Nog geen monitor voor uw digitale boodschap? Geen probleem!

Heeft u geen monitor voor uw digitale boodschap? Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie over alle mogelijkheden. Wij verzorgen ook installaties.

Tenslotte enkele tips voor een goede narrowcasting presentatie

Bepaal de doelstelling

Wat wilt u met de inzet van narrowcasting bereiken? Bedenk vooraf goed voor welk doel de narrowcasting wordt ingezet. Meet de doelstelling en stel bij waar dit nodig blijkt te zijn.

Kies een strategische locatie

Kies de plek waar het beeldscherm komt te hangen zorgvuldig. De grootte van het scherm, de lichtinval en de looplijn van de doelgroep zijn belangrijke zaken waar rekening mee moet worden gehouden.

Presentatieduur

De duur van een presentatie is afhankelijk van de tijd dat de bezoeker heeft om er naar te kijken. Een presentatie in een wachtruimte kan bijvoorbeeld wat langer duren dan een presentatie die langs een wandelroute getoond wordt. Een presentatie duurt over het algemeen 1,5 minuut tot 5 minuten.

Houdt het up-to-date

Zorg dat de presentatie up-to-date is. Alles wat u toont is relevant voor vandaag en de toekomst. Dus geen aanbiedingen die niet meer geldig zijn of geen winteritems in de zomer tonen. 

Dynamische content

Zorg dat de presentatie niet alleen bestaat uit statische teksten, maar kleed deze aan met afbeeldingen. Hiermee trek u meer aandacht van de doelgroep. Met een video en/of animatie kunt u de attentiewaarde nog meer vergroten.

Gebruik internetfeeds

Door het gebruik van een nieuwsfeed wordt de actualiteit van de presentatie benadrukt. Een voorbeeld hiervan zijn het weerbericht, filenieuws, landelijk nieuws, etc. Dit wordt automatisch in de presentatie geladen.

  • Snelle service
  • Ruim assortiment
  • Eigen montageteam
  • Experience Center
  • Deskundig personeel
Daarom
Touchscreen-Digiborden.nl
  • Snelle service
  • Laagste prijs
  • Ruim assortiment
  • Deskundig personeel
  • Eigen montageteam
  • Door heel Nederland & BelgiĆ«
Meer
informatie?
078 - 6200 900

Ma tm vr 08:30-17:00
Of e-mail ons

Veelgestelde vragen
Als u klikt op de rubriek, vindt u alle actuele vragen en antwoorden over het specifieke onderwerp.
Touchscreen advieswijzer
Welk touchscreen past het best in uw situatie? Hier vindt u alle informatie om tot de beste keuze te komen.
Support
Hier vind u handleidingen, downloads en interessante links.

Onze merken