Bestellen en betalen

Wij vertellen u graag welke manieren er zijn om een bestelling te plaatsen. Benieuwd naar de betaalmogelijkheden? Scroll dan door naar onderen.


Hoe kunt u een bestelling plaatsen?
Wij werken met diverse bestelmogelijkheden. Hieronder hebben wij de belangrijkste vier bestelmethodes voor u op een rijtje gezet.

1. Bestelling via onze webshop

Plaats het gewenste product in het winkelmandje en vul de benodigde gegevens in. Na betaling ontvangt u van ons een bevestiging inclusief levertijd. Zijn er aanvullende werkzaamheden van toepassing, waaronder montage en training? Dan nemen wij altijd persoonlijk contact met u op.

2. Telefonische bestelling

Indien u eerst nog een vraag heeft over het product, voordat u gaat bestellen, raden wij u aan om contact op te nemen met onze specialisten via 078 - 620 0900. Zij nemen uitgebreid de tijd om uw vragen te beantwoorden. Indien gewenst kunt u dan direct uw bestelling telefonisch doorgeven. Wij noteren uw gegevens en u ontvangt dan via de e-mail een orderbevestiging, betalingsafspraak en levertijd.

3. Bestelling per e-mail

Wilt u liever per e-mai bestellen? Geen probleem! Mail uw bestelling naar sales@touchscreen-digiborden.nl en wij gaan ermee aan de slag voor u. Uiteraard ontvangt u in dit geval ook een orderbevestiging, betalingsafspraak en levertijd van ons.

4. Bestelling via de Chat

Via de chat functie op onze website kunt ook uw bestelling doorgeven. Geef in de chat aan welk(e) product(en) u wenst te bestellen en u ontvangt dan zo snel mogelijk via de e-mail een orderbevestiging, betalingsafspraak en levertijd van ons.


Belangrijk om rekening mee te houden:

  • Bestelling waar montage van toepassing is
    Veel van onze klanten kiezen ervoor om onze producten te laten installeren door onze gecertificeerde monteurs. Indien er bij een bestelling montage van toepassing is, nemen wij altijd persoonlijk contact met u op om zaken af te stemmen zoals de gewenste leverdatum, montage omstandigheden en bereikbaarheid.
  • Speciaal bestelde producten voor onze klant
    Maatwerk producten die speciaal voor u besteld worden, zijn van te voren uitgebreid toegelicht middels telefoon en/of e-mail en een bevestiging. In enkele gevallen komt hier ook een maattekening bij kijken. Na akkoord van de klant voor levering, is het niet meer mogelijk het maatwerk retour te nemen.

Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn omtrent ons bestelproces dan vernemen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze klantenservice via de e-mail (sales@touchscreen-digiborden.nl) of telefonisch (078-6200900). Wij zijn u graag van dienst.


Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij ons kunt u een aankoop op verschillende manieren betalen. Hiervoor werken wij samen met de payment service provider Mollie. Onderstaand vindt u de betaalwijzes inclusief uitleg.

  • iDeal (vrijwel alle Nederlandse banken)
  • Creditcard (Visa, Mastercard en American Express)
  • Overboeking (via bankoverschrijving)
  • Bancontact / Mister Cash / KBC/CBC (voor Belgische klanten)
  • ApplePay

 

iDEAL
iDEAL is een door de Nederlandse banken ontwikkeld online betaalsysteem. iDEAL is zeer betrouwbaar en daarnaast ook de meest gebruikte online betaalmethode in Nederland. Met iDEAL wordt u als klant vanuit de betaalomgeving, na het kiezen van de bank, doorgeleid naar uw eigen veilige internetbankieromgeving en daar kunt u de uitvoering van de betaling afronden.

iDeal betalingen worden direct verwerkt. Als de betaling is gelukt, zal er automatisch een goedkeuring naar ons systeem worden gestuurd. Binnen enkele minuten ontvangt u een bevestiging van ontvangst van de betaling. Uw bestelling zal direct in behandeling worden genomen.

 

Creditcard en 3D secure (Visa)
Wij accepteren creditkaart betalingen van MasterCard, Visa en American Express. Dit zijn de 3 belangrijkste creditcards die maar liefst 99% van de Nederlandse markt dekken en 95% van de internationale markt. Daarnaast ondersteunt Mollie het door Visa ontwikkelde 3-D Secure systeem dat voor extra veiligheid zorgt bij creditcardbetalingen. Bij gebruik van het 3-D Secure systeem moet u als extra stap uw beveiligingscode en pincode invoeren om de betaling af te ronden.

Creditkaart betalingen worden direct verwerkt. Als de betaling gelukt is, zal er automatisch een goedkeuring naar ons systeem worden gestuurd en ontvangt u binnen enkele minuten een bevestiging van ontvangst van betaling. Wij gaan direct aan de slag met uw bestelling.

 

Vooruitbetaling via bankoverschrijving
Vooruitbetaling via een bankoverboeking houdt in dat u, na het invoeren van uw bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van JBS Multimedia. Dit kunt u doen op basis van onze offerte, orderbevestiging of factuur. Vooruitbetalen is veilig en brengt evenals iDEAL geen extra kosten met zich mee. Houd er rekening mee dat het bedrag pas na één tot drie werkdagen op onze rekening is bijgeschreven. De levertijd kan daardoor iets langer zijn. Vergeet niet bij een overboeking uw klant- en ordernummer te vermelden.

Onze bankgegevens voor een overboeking: JBS Multimedia B.V. | IBAN: NL81 RABO 0131 2165 11 | BIC: RABONL2U | Barendrecht

 

Bancontant, Mister Cash en KBC/CBC (voor Belgische klanten)
Het is voor Belgische klanten mogelijk om met Bancontact, Mister Cash en KBC/CBC online betalingen te doen. Een betaling is zeer eenvoudig. Op de betaalpagina selecteert u één van bovenstaande betaalmethodes en vervolgens wordt er een beveiligde verbinding gemaakt met uw internetbankieromgeving. De betalingen worden direct gecontroleerd en verwerkt. Uw bestelling zal vervolgens direct door ons in behandeling worden genomen.